Scanner.nu Homepage
Forum Home Forum Home > Scanner.nu > Länkar
  New Posts New Posts RSS Feed - www.frekvenser.se är aktiverad!
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Välkommen till vårt nya forum! Vi kommer att ha själva forumsystemet på engelska i fortsättningen för att underlätta kommande uppdateringar av systemet. Alla inlägg och användare finns kvar precis som tidigare. Vi kommer spara ned de övriga sidorna från den gamla sidan och lägga den i ett arkiv.

www.frekvenser.se är aktiverad!

Post Reply Post Reply
Author
Stamgäst
Stamgäst

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Matte.E Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: www.frekvenser.se är aktiverad!
    Posted: 03-December-2004 at 12:04
Ahh! Undrar vad det blir av den?
Jag köpte en scanner av samma företag som jag ska gå och hämta ut nu!!!
Tjohoo!
780 XLT, IC-R3, IC-R3 (äntligen)
Back to Top
DXKungenII View Drop Down
Entusiast
Entusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote DXKungenII Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-December-2004 at 22:50
Varför betala för någonting som redan finns här?
Back to Top
Matte.E View Drop Down
Stamgäst
Stamgäst

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Matte.E Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-December-2004 at 23:29
Jag har ansökt om att bli moderator där, men jag hamnade lite i kontrovers med dem i en annan tråd här på scanner.nu
Man blir tydligen medlem gratis om man skickar in ett par frekvenser och det gör dom väl för att alla ska hjälpa till.
Tror inte nån kommer betala för det där...
Men kolla priset dom har imorrn:
http://www.frekvenser.se/index.php?m=single&id=26
jag köpte min för en femhudnring mer, det där är ju billigare än Thiecom tex... Så det kanske gör att de får medlemmar..? Det är som nåt sorts kooperativ verkar det som..? Förtydlga gärna om jag fattat fel..
Back to Top
zaccer View Drop Down
Certifierad
Certifierad

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote zaccer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14-December-2004 at 08:53
Mmm.. är det bara jag som inte får upp mer än "första" sidan på ett visst län med frekvenser, ex.vis Sthlm står det ju att det ska vara över 100 st freq's men ser bara första sidan och hittar inget sätt att gå till nästa.
Back to Top
B-PD View Drop Down
Entusiast
Entusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote B-PD Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14-December-2004 at 11:16
Originally posted by zaccer zaccer wrote:

Mmm.. är det bara jag som inte får upp mer än "första" sidan på ett visst län med frekvenser, ex.vis Sthlm står det ju att det ska vara över 100 st freq's men ser bara första sidan och hittar inget sätt att gå till nästa.

Lika för mig. Och på Dalarna står det att det ska finnas en, men det finns ingen
Back to Top
ehagglun View Drop Down
Medlem
Medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ehagglun Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-December-2004 at 21:38

Ni kom så långt i alla fall... detta får jag:

Warning: mysql_connect(): Access denied for user: 'frekvens@localhost' (Using password: NO) in /home/frekvens/public_html/system/database.mysql.php on line 24
Could not connect to database!

Illiud Latine dici non potest
Icom R5; Yaesu VX-2E
Back to Top
Matte.E View Drop Down
Stamgäst
Stamgäst

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Matte.E Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-December-2004 at 21:59
Jag ringde johan som driver den, någon uppdatering tydligen. Men johan sa att de inte öppnar förrän på nyårsdagen egentligen
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down