![]() |
Välkommen till vårt nya forum! Vi kommer att ha själva forumsystemet på engelska i fortsättningen för att underlätta kommande uppdateringar av systemet. Alla inlägg och användare finns kvar precis som tidigare. Vi kommer spara ned de övriga sidorna från den gamla sidan och lägga den i ett arkiv. |
Var ligger forumets arkiv ? |
Post Reply ![]() |
Author | |
joakim95 ![]() Stamgäst ![]() ![]() Joined: 02-Maj-2015 Location: Västmanland Status: Offline Points: 211 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30-September-2015 at 12:08 |
Hej, jag undrar var forumets arkiv ligger, det står att dom övriga sidorna från den gamla sidan kommer att läggas i ett arkiv.
Någon som vet var arkivet ligger ? |
|
![]() |
|
Per62 ![]() Certifierad ![]() ![]() Joined: 28-December-2003 Location: Stockholm Status: Offline Points: 1632 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Menar du inlägg äldre än 2004?
|
|
![]() |
|
joakim95 ![]() Stamgäst ![]() ![]() Joined: 02-Maj-2015 Location: Västmanland Status: Offline Points: 211 |
Nej jag tänkte mest på Bildarkivet, Frekvenser och Radioinfo som fanns på startsidan förut.
Edited by joakim95 - 05-Oktober-2015 at 15:25 |
|
![]() |
|
Radioten ![]() Ny medlem ![]() ![]() Joined: 01-Januari-2018 Location: Norrköping Status: Offline Points: 1 |
Vi är kanske flera som undrar hur man hittar och kan söka i det arkiv som skulle skapas för all information som manualer, schemor och modificationer för olika scanners. Jag är ny medlem och söker all info om AOR AR-8000. Någon som vet vad som finns? God fortsättning på det nya året!
|
|
![]() |
|
scannerman ![]() Certifierad ![]() Joined: 26-November-2004 Location: Skövde Status: Offline Points: 1314 |
Det har väl aldrig funnits något filarkiv med info om radiostationer här ?
Yahoo, AR8000-gruppen har massor med info om den radion. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |