Scanner.nu Homepage
Forum Home Forum Home > Scanner.nu > Frekvenser
  New Posts New Posts RSS Feed - Nya moderatorer behövs
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Välkommen till vårt nya forum! Vi kommer att ha själva forumsystemet på engelska i fortsättningen för att underlätta kommande uppdateringar av systemet. Alla inlägg och användare finns kvar precis som tidigare. Vi kommer spara ned de övriga sidorna från den gamla sidan och lägga den i ett arkiv.

Nya moderatorer behövs

Post Reply Post Reply Page  123 4>
Author
Message Reverse Sort Order
martin76 View Drop Down
Medlem
Medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote martin76 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Nya moderatorer behövs
    Posted: 25-December-2009 at 22:08
på tiden de blev gjort om i diktaturen
Uniden760 XLT, Uniden780 XLT, Yaesu VX-120+ Motorola mc micro
Back to Top
Chrille-76 View Drop Down
Entusiast
Entusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Chrille-76 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-December-2009 at 17:58

Originally posted by Elvis Elvis wrote:

Originally posted by acars acars wrote:

Det här får bli mitt första och sista inlägg i den något löjliga moderatordebatten.
Om du vill veta varför du inte ska vara moderator finns det flera skäl:
1. Dina skriverier om att Otto ska komma tillbaka trots att saken är avgjord av forumägaren visar på dåligt omdöme och forumet behöver ingen moderator med dåligt omdöme.
2. Att rigga en omröstning och rösta på sig själv 200 gånger visar på dåligt omdöme.
3. Dina inlägg är vanligen totalt obegripliga pga stavfel, syftningsfel och andra språkfel.
4. Moderatorer utses för att det ska vara till nytta för forumet och inte för att någon enskild ska få nya erfarenheter.

Tobbe

Utmärkt sammanfattning, instämmer till fullo.

Håller med fullständigt! God Jul!

Back to Top
Elvis View Drop Down
Entusiast
Entusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Elvis Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-December-2009 at 12:50
Originally posted by acars acars wrote:

Det här får bli mitt första och sista inlägg i den något löjliga moderatordebatten.
1. Dina skriverier om att Otto ska komma tillbaka trots att saken är avgjord av forumägaren visar på dåligt omdöme och forumet behöver ingen moderator med dåligt omdöme.
2. Att rigga en omröstning och rösta på sig själv 200 gånger visar på dåligt omdöme.
3. Dina inlägg är vanligen totalt obegripliga pga stavfel, syftningsfel och andra språkfel.
4. Moderatorer utses för att det ska vara till nytta för forumet och inte för att någon enskild ska få nya erfarenheter.

Tobbe

Utmärkt sammanfattning, instämmer till fullo.

Edited by Elvis
SA0AZS | SE2517 | SCAxxxx
radio.horisont.net
Back to Top
acars View Drop Down
Stamgäst
Stamgäst

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote acars Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-December-2009 at 08:51
Originally posted by radioamatör radioamatör wrote:

En stilla frågan va har ni mot mig?vad har jag gjort?har jag hotat någon?har jag talat illa om någon?m.m snälla tala om för mig jag kan ta kritik.jag ville bara bli en ärenfart rikare ville prova något nytt.alla gör fel ibland man lär av sina fel gör om gör rätt.

Tobbe
Back to Top
Christer View Drop Down
Certifierad
Certifierad

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Christer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-December-2009 at 22:07

Vissa verkar tro att ett forum ägs av användarna, och att vara moderator är en rättighet som man kan vara om tillräckligt många vill det.

Detta är en privat sida som kan stängas ner i morgon om siteägaren vill. Vi kan inte kräva någonting. Acceptera, välj att inte logga in eller starta ett eget forum där ni kan både vara admin och moderator hur mycket ni vill (http://www.egetforum.se/ eller http://www.gratisforum.se/).

Back to Top
Trut View Drop Down
Certifierad
Certifierad

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Trut Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-December-2009 at 22:05
Originally posted by Gummipinnen Gummipinnen wrote:

Hahaha!
Jag slår vad om att dessa röster är lagda på detta val:

"Ja radioamatör skall bli moderator."

:P

Hmm varför tror du det? ;)

Steve

Mycket har man. Det man inte har köper man. Eller bygger som någon sa.
-----------------------------------------------------------------------
www.polis-radio.se
Back to Top
Gummipinnen View Drop Down
Entusiast
Entusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gummipinnen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-December-2009 at 21:51

Hahaha!
Jag slår vad om att dessa röster är lagda på detta val:

"Ja radioamatör skall bli moderator."

:P

Back to Top
Trut View Drop Down
Certifierad
Certifierad

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Trut Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-December-2009 at 21:27

Får nog ta bort den senaste röstningen för en admin. Man kan rösta hur många gånger man vill. Sen ser man att någon har röstan 190 gånger själv. Samma som har röstat =)

Steve

www.polis-radio.se
Back to Top
Trut View Drop Down
Certifierad
Certifierad

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Trut Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-December-2009 at 20:37
Originally posted by mnlink mnlink wrote:

Jättebra OttoFunk

Jag ber om ursäkt om jag kanske har haft en tråkig attityd med detta blir bara bättre och bättre. Sen är det bara de övriga sidorna här på scanner.nu som behöver uppdateras.

En ny, välfungerande chat vore trevligt också.

Jo det gör vi alla, men det finns gränser. Och vad man gör för fel.

Men vi hoppas att det ska softa ner nu igen efter detta. Så att det blir WWW.SCANNER.NU   igen!

Gud vad skönt att vara ledig ;)

Steve

det var en citat en skribent på scanner skrev

han gör bra saker med varför bara skappa de dåliga  alla gör saker som är bra o dåliga de gör vi alla

god jul 

www.polis-radio.se
Back to Top
mnlink View Drop Down
Entusiast
Entusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mnlink Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-December-2009 at 20:29

Jättebra OttoFunk

Jag ber om ursäkt om jag kanske har haft en tråkig attityd med detta blir bara bättre och bättre. Sen är det bara de övriga sidorna här på scanner.nu som behöver uppdateras.

det var en citat en skribent på scanner skrev

han gör bra saker med varför bara skappa de dåliga  alla gör saker som är bra o dåliga de gör vi alla

god jul 

Back to Top
mnlink View Drop Down
Entusiast
Entusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mnlink Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-December-2009 at 20:27
Jättebra OttoFunk

Back to Top
Rytve View Drop Down
Stamgäst
Stamgäst

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rytve Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-December-2009 at 17:53
Ottofunk & Co behövs. Resten var rent utsagt bara allmänt lama.
Back to Top
Trut View Drop Down
Certifierad
Certifierad

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Trut Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-December-2009 at 16:27

Och att otto fixar en röstning fattar jag inte. Ge dig nu!

Tror du fått ett svar. Även av thomas eker. Duger inte det?

Steve

www.polis-radio.se
Back to Top
Trut View Drop Down
Certifierad
Certifierad

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Trut Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-December-2009 at 12:01

Originally posted by radioamatör radioamatör wrote:

Jag har alldrig blivit sparkad.

Nej, du är ju inte vart admin heller. =)

Steve

www.polis-radio.se
Back to Top
Trut View Drop Down
Certifierad
Certifierad

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Trut Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-December-2009 at 10:53

Här kommer mina förslag. Tomtemor och tomtefar. Kan detta vara troligt?

Och nej, det är nog EJ troligt att ta in admins som just blivit sparkade av scanners grundare! Thomas eker.

Steve

www.polis-radio.se
Back to Top
muskot View Drop Down
Entusiast
Entusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote muskot Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-December-2009 at 03:36

Jag tycker att moderatorerna gör ett bra jobb.

Varför ska vi klanka på dem? Onödigt

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 4>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down