Scanner.nu Homepage
Forum Home Forum Home > Scanner.nu > Frekvenser
  New Posts New Posts RSS Feed - Securitas med Icom r5
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Välkommen till vårt nya forum! Vi kommer att ha själva forumsystemet på engelska i fortsättningen för att underlätta kommande uppdateringar av systemet. Alla inlägg och användare finns kvar precis som tidigare. Vi kommer spara ned de övriga sidorna från den gamla sidan och lägga den i ett arkiv.

Securitas med Icom r5

Post Reply Post Reply
Author
Medlem
Medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Eric Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Securitas med Icom r5
    Posted: 03-Januari-2004 at 16:55

Hej

På min Icom R5 så kan jag inte höra securitas på frekvens 170.4125 som är den kanalen som används  här i Nyköping...

Är det någon som kan ge några tips eller vet hur man kan få in securitas med R5:an?

Mvh Eric Andersson -- Nyköping
Back to Top
Patrik_9000 View Drop Down
Stamgäst
Stamgäst

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Patrik_9000 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Januari-2004 at 17:34
okej jag var i nyköping för en vecka sedan bor för övrigt i katrineholm där securitas sänder på 169,8875 men jag scannadre mellan 169-171 i nyköping och då fick jag in 170.4125 flera gånger med tal t ex inbrottslarm på bla bla men sedan bvar det ingen trafik på en och en halv timme innan nästa larm kom osv det kanske inte är så jättemycket radiotrafik på kanalen men det är rätt frek det är bara att scanna på //Patrik
MVH PATRIK
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down