Scanner.nu Homepage
Forum Home Forum Home > Scanner.nu > Köpråd
  New Posts New Posts RSS Feed - Regler och netikett för forumen
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Välkommen till vårt nya forum! Vi kommer att ha själva forumsystemet på engelska i fortsättningen för att underlätta kommande uppdateringar av systemet. Alla inlägg och användare finns kvar precis som tidigare. Vi kommer spara ned de övriga sidorna från den gamla sidan och lägga den i ett arkiv.

Topic ClosedRegler och netikett för forumen

Post Reply Post Reply
Author
Administratör
Administratör

Status: Offline
Direct Link To This Post Topic: Regler och netikett för forumen
    Posted: 28-Januari-2005 at 08:38

Regler och netikett för forumen

Först och främst, tänk efter själv om ditt inlägg är lämpligt eller ej, dvs försök att använda vanligt sunt förnuft.

Har du frågor så använd först sökfunktionen i forumet så att inte samma frågeställningar upprepas med korta mellanrum. Om alla kan göra detta så kommer vi att slippa onödiga upprepningar

- Inga meddelanden får innehålla warez, serienummer eller andra typer av illegala saker.

- Håll er borta från rubriker som t.ex. "Hjälp mig!", använd istället en rubrik som speglar innehållet i inlägget.

- Undvik personangrepp. Var trevliga och visa respekt för varandra.

- Undvik negativa anspelningar på ras, hudfärg, nationellt eller etniskt ursprung, sexuell läggning eller trosbekännelse.

- Håll dig till ämnet.

- Undvik rena reklaminlägg. Däremot är det helt ok att diskutera en viss produkt.

- Ursäkt av typen "jag har inte läst reglerna", "jag visste inte om att det fanns regler mot det" och dyl kommer att ignoreras.

Inlägg tas bort av administratören om de anses stötande eller ej passande på detta forum. Vid övertramp och/eller vid upprepande brott mot reglerna så har administratören full rätt att radera användare från forumen.

Ha det så trevligt på våra forum!

Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down