Scanner.nu Homepage
Forum Home Forum Home > Scanner.nu > Off Topic
  New Posts New Posts RSS Feed - pixlad bild...
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Välkommen till vårt nya forum! Vi kommer att ha själva forumsystemet på engelska i fortsättningen för att underlätta kommande uppdateringar av systemet. Alla inlägg och användare finns kvar precis som tidigare. Vi kommer spara ned de övriga sidorna från den gamla sidan och lägga den i ett arkiv.

pixlad bild...

Post Reply Post Reply
Author
Certifierad
Certifierad

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote IC-R10 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: pixlad bild...
    Posted: 03-December-2017 at 13:05
hej jag undrar bara om man har en bild som är pixlad kan man få den skarp och se vad det är på Finns det någon app kanske.? Med vänlig hälsning/Patrik
jag har: IC-R10 , DLS200c. Maycom FR-100 (På jobbet). + 2st Zodiac PMR-446. En Danita 3000. För 27Mhz. och en uniden 785xlt och en 278clt. och en 92xlt. Även en Puxing-777 VHF. Yaesu VR-120D.
Back to Top
Dr Doktor View Drop Down
Certifierad
Certifierad

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dr Doktor Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-December-2017 at 19:42
Nej, information har gått förlorad när man har ändrat upplösning till så grovt läge.
Det går inte att fiska fram den försvunna datainformationen på något som helst vis.

/DD

Edited by Dr Doktor - 04-December-2017 at 10:33
Back to Top
SM0YYQ View Drop Down
Entusiast
Entusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SM0YYQ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-December-2017 at 08:41
Skulle väll funka om man fick tag på orginalbilden, men annars håller jag med Doktorn.
Äger: Några RTL donglar.

Bor:   Rimbo / Stockholms Län.
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down