Scanner.nu Homepage
Forum Home Forum Home > Scanner.nu > Hårdvara
  New Posts New Posts RSS Feed - Nya moderatorer behövs
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Välkommen till vårt nya forum! Vi kommer att ha själva forumsystemet på engelska i fortsättningen för att underlätta kommande uppdateringar av systemet. Alla inlägg och användare finns kvar precis som tidigare. Vi kommer spara ned de övriga sidorna från den gamla sidan och lägga den i ett arkiv.

Nya moderatorer behövs

Post Reply Post Reply Page  <1 234
Author
Stamgäst
Stamgäst

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote acars Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-December-2009 at 08:51
Originally posted by radioamatör radioamatör wrote:

En stilla frågan va har ni mot mig?vad har jag gjort?har jag hotat någon?har jag talat illa om någon?m.m snälla tala om för mig jag kan ta kritik.jag ville bara bli en ärenfart rikare ville prova något nytt.alla gör fel ibland man lär av sina fel gör om gör rätt.

Det här får bli mitt första och sista inlägg i den något löjliga moderatordebatten.
Om du vill veta varför du inte ska vara moderator finns det flera skäl:
1. Dina skriverier om att Otto ska komma tillbaka trots att saken är avgjord av forumägaren visar på dåligt omdöme och forumet behöver ingen moderator med dåligt omdöme.
2. Att rigga en omröstning och rösta på sig själv 200 gånger visar på dåligt omdöme.
3. Dina inlägg är vanligen totalt obegripliga pga stavfel, syftningsfel och andra språkfel.
4. Moderatorer utses för att det ska vara till nytta för forumet och inte för att någon enskild ska få nya erfarenheter.

Tobbe
Back to Top
Elvis View Drop Down
Entusiast
Entusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Elvis Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-December-2009 at 12:50
Originally posted by acars acars wrote:

Det här får bli mitt första och sista inlägg i den något löjliga moderatordebatten.
1. Dina skriverier om att Otto ska komma tillbaka trots att saken är avgjord av forumägaren visar på dåligt omdöme och forumet behöver ingen moderator med dåligt omdöme.
2. Att rigga en omröstning och rösta på sig själv 200 gånger visar på dåligt omdöme.
3. Dina inlägg är vanligen totalt obegripliga pga stavfel, syftningsfel och andra språkfel.
4. Moderatorer utses för att det ska vara till nytta för forumet och inte för att någon enskild ska få nya erfarenheter.

Tobbe

Utmärkt sammanfattning, instämmer till fullo.

Edited by Elvis
SA0AZS | SE2517 | SCAxxxx
radio.horisont.net
Back to Top
Chrille-76 View Drop Down
Entusiast
Entusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Chrille-76 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23-December-2009 at 17:58

Originally posted by Elvis Elvis wrote:

Originally posted by acars acars wrote:

Tobbe

Utmärkt sammanfattning, instämmer till fullo.

Håller med fullständigt! God Jul!

Back to Top
martin76 View Drop Down
Medlem
Medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote martin76 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-December-2009 at 22:08
på tiden de blev gjort om i diktaturen
Uniden760 XLT, Uniden780 XLT, Yaesu VX-120+ Motorola mc micro
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 234
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down