Scanner.nu Homepage
Forum Home Forum Home > Scanner.nu > Förslagslåda
  New Posts New Posts RSS Feed - Ingen fart på scanner.nu chatten
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Välkommen till vårt nya forum! Vi kommer att ha själva forumsystemet på engelska i fortsättningen för att underlätta kommande uppdateringar av systemet. Alla inlägg och användare finns kvar precis som tidigare. Vi kommer spara ned de övriga sidorna från den gamla sidan och lägga den i ett arkiv.

Ingen fart på scanner.nu chatten

Post Reply Post Reply
Author
Stamgäst
Stamgäst

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote stina-81 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Ingen fart på scanner.nu chatten
    Posted: 24-Maj-2006 at 15:50
Hej!
Undrar om inte scanner.nu chatten är inget intresse, Har tittat om några är online men det är nästan aldrig, För det mesta så är det mer livat på polisradio på irc.
Är det någon som vet om det finns några andra scanner-saiter som innehar någon chat eller så?
Det vore kul om vi kunde försöka aktivera chatten här, annars är det onödigt att den finns där till ingen nytta.
Hälsningar Stina!
Ubc 278 clt Ubc 220 Xlt Sangean Världsmottagare
Back to Top
nordkap View Drop Down
Entusiast
Entusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote nordkap Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-Oktober-2006 at 21:04

Återanvänder en gammal tråd istället för att starta en ny.

Jag har vissa problem med chatten märkte jag. Jag ramla ut pga inaktivtet. Det är ok, men sen ska man logga ut står det du loggas ut. Vänta! så står den, sen blir det inge mer. Försöker man sen gå in igen så går det inte, för man är vare sig inloggad eller utloggad. O inte går det att råda bot på det heller. Möjligt om man startar om datorn då, men det känns överarbetat

DLS 200c, 780 Xlt, Tentech 1245, Yeasu FRG-7000
Back to Top
robin-99 View Drop Down
Entusiast
Entusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote robin-99 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-Oktober-2006 at 22:34
Kan vi inte pröva alla ni som vill komma in på Chatten i dag KL 23.00 se om den går m.m.
Har uniden ubc60-2x2st, kraco 400, 2st dls 80 och commander 193 2ST
2ST Erikson P500 27 mhz Danita 3000 lysnar av Kanal 3 FM
Back to Top
Rescue man View Drop Down
Certifierad
Certifierad

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rescue man Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-Oktober-2006 at 22:59
Hehe. Jah har inte ens observerat den funktionen.
Jag finns där 23:00.

Mvh Oskar
Instruktion Whants To Be Free

Back to Top
Christer View Drop Down
Certifierad
Certifierad

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Christer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Oktober-2006 at 20:32

Får man en rapport på hur det gick - blev ni några stycken på chatten till slut?

Back to Top
stina-81 View Drop Down
Stamgäst
Stamgäst

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote stina-81 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Oktober-2006 at 20:54
Hej Christer!
vi var som max tre styckna igår. Bland annat var jag själv med i chatten. Fast inte så länge efter som jag skulle upp och jobba.
Stina!
Ubc 278 clt Ubc 220 Xlt Sangean Världsmottagare
Back to Top
SM0YYQ View Drop Down
Entusiast
Entusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SM0YYQ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Oktober-2006 at 21:21
Är där inne nu.. :9 tycker detta borde kunna ordnas med en IRC kanal istället.. Men finns det ingen IRC kanal för Scanner snubbar redan... minns det varit på Tal!

JAG är iaf inne på #scanner.nu på Undernet (Irc).. om det är någon som vill språkas.

Kan, vara där inne oxo.. under dagarna (O så mycket jag kommer ihåg), så får vi se om det dyker upp folk. :)

Juh flera som kommer in desto större blir kanalen.

/M

Edited by SM0YYQ
Äger: Några RTL donglar.

Bor:   Rimbo / Stockholms Län.
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down