Scanner.nu Homepage
Forum Home Forum Home > Scanner.nu > Licensfri radio
  New Posts New Posts RSS Feed - hör upp!!!!!!!!mobilt 27mhz
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Välkommen till vårt nya forum! Vi kommer att ha själva forumsystemet på engelska i fortsättningen för att underlätta kommande uppdateringar av systemet. Alla inlägg och användare finns kvar precis som tidigare. Vi kommer spara ned de övriga sidorna från den gamla sidan och lägga den i ett arkiv.

hör upp!!!!!!!!mobilt 27mhz

Post Reply Post Reply
Author
Entusiast
Entusiast

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote scan_Gotland Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: hör upp!!!!!!!!mobilt 27mhz
    Posted: 21-Januari-2007 at 23:40

hejsan!!kommer att vara qrv mobilt den 23/1 alltså nu på tisdag kväll kl 20,00 med början från nynäshamn med destination tibble-brunna i upplands väsby,

kommer att vara aktiv på kanal 24usb,under hela färden,kommer även att finnas med i stockholms trakten till och med söndag kväll kl 18,00 då ja åker tillbaka till nynäshamn för att ta färjan hem,,

återkommer med ändringar

Bor i Socknen Hangvar

har endast min R5 och kraco 2555
Back to Top
novis View Drop Down
Stamgäst
Stamgäst

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote novis Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Januari-2007 at 09:22

Du kan även prova FM38.

Man får ropa en hel del innan "gubbarna" vaknar, men det finns en hel del stationer som ligger och passar kanalen strax norr om stan.

Back to Top
PeterK View Drop Down
Certifierad
Certifierad

Status: Online
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PeterK Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Januari-2007 at 18:48
Lägger mig på 24USB på tisdag kväll så får vi se om du går ut hit till skogen  I Roslagen så är det ch18 som är lokalkanal på FM samt 24USB.
Back to Top
scan_Gotland View Drop Down
Entusiast
Entusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote scan_Gotland Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Januari-2007 at 21:03

hallå alla glada radio pratare,tyvärr blir jag ej mobil eftersom jag har fått kortslutning på min mobil antenn,

måste skaffa ny,men jag hör av mej när nästa resa sker

21sw002

Bor i Socknen Hangvar

har endast min R5 och kraco 2555
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down