Scanner.nu Homepage
Forum Home Forum Home > Scanner.nu > Större Händelser
  New Posts New Posts RSS Feed - Helsingborg festival Eskilskupp
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Välkommen till vårt nya forum! Vi kommer att ha själva forumsystemet på engelska i fortsättningen för att underlätta kommande uppdateringar av systemet. Alla inlägg och användare finns kvar precis som tidigare. Vi kommer spara ned de övriga sidorna från den gamla sidan och lägga den i ett arkiv.

Helsingborg festival Eskilskupp

Post Reply Post Reply
Author
Entusiast
Entusiast

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote Nisse Nudel Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Helsingborg festival Eskilskupp
    Posted: 02-Augusti-2019 at 20:55
Då var det dags för Helsingborgsfestivalen fredag o lördag.
Som vanligt startar tre st hyrbasar, DMR kanaler för all service, bevakning, sjukvård mm. 422.38125, .49375 o .84375. CC01
Antenner förmodligen i vår nya olympiamast. Extremt stark signal, S9 +50db från min position. Intensiv trafik.
73 de Nisse, Helsingborg
Back to Top
Olof 17 View Drop Down
Entusiast
Entusiast

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Olof 17 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Augusti-2019 at 21:12
Tackar allerhjärtligast, min MD-380 spökar med crackad mjukvara så jag kan inte scanna öppet, har du möjligen koll på vilka talgrupper som används? Edit: Man körde ju 101-106 förra året med vakter på 101.

Mvh
//A

Edited by Olof 17 - 02-Augusti-2019 at 21:26
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down