Scanner.nu Homepage
Forum Home Forum Home > Scanner.nu > Rakel / Tetra
  New Posts New Posts RSS Feed - Funkar detta i Sverige dubbel USB sticka?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Välkommen till vårt nya forum! Vi kommer att ha själva forumsystemet på engelska i fortsättningen för att underlätta kommande uppdateringar av systemet. Alla inlägg och användare finns kvar precis som tidigare. Vi kommer spara ned de övriga sidorna från den gamla sidan och lägga den i ett arkiv.

Funkar detta i Sverige dubbel USB sticka?

Post Reply Post Reply
Author
Stamgäst
Stamgäst

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote effe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Funkar detta i Sverige dubbel USB sticka?
    Posted: 19-November-2018 at 20:21
är det någon som har samma system som denna snubben i videon? Det verkar som att han har två stycken RTL stickor för att använda dem här pluginen som man ser i länken som jag skickar med. Vad är det och funkar det i Sverige?   
https://www.youtube.com/watch?v=bmtEzJaxLpE
Back to Top
effe View Drop Down
Stamgäst
Stamgäst

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote effe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-November-2018 at 18:07
Är det ingen som vill svara på detta? Tänkte kanske köpa en till och prova ge mig in i leken. Men vill ju kolla om experter här har gjort det. Kanske kan man använda dubbel till något annat i Sverige eller någon som vet något?
Back to Top
SA7BSK View Drop Down
Medlem
Medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SA7BSK Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-November-2018 at 20:45
Finns ingen användning av det i Sverige, så ganska meningslöst att ha. Men finns kanske nån som vet bättre ju?
Ääääää jäkla stickpropsamatörer, ni vet vilka ni är......
Back to Top
nysse View Drop Down
Entusiast
Entusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote nysse Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-November-2018 at 01:43
Om du kan höra ett trunkat radiosystem i din närhet som kör något av dom protokoll som programmet hanterar så funkar det oavsett vilket land du är i.
Han lyssnar på APCO25 P25 det tror jag ingen kör i Sverige.
Kollar du Unitrunkers hemsida stöds:

APCO P25
    EDACS 4800
    EDACS 9600
    Motorola
    MPT1327

har du hittat något MPT1327 att lyssna på, så är det bara köra :-) ?
Electronic S 250i
Back to Top
effe View Drop Down
Stamgäst
Stamgäst

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote effe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-November-2018 at 01:48
Originally posted by nysse nysse wrote:

Om du kan höra ett trunkat radiosystem i din närhet som kör något av dom protokoll som programmet hanterar så funkar det oavsett vilket land du är i.
Han lyssnar på APCO25 P25 det tror jag ingen kör i Sverige.
Kollar du Unitrunkers hemsida stöds:

APCO P25
    EDACS 4800
    EDACS 9600
    Motorola
    MPT1327

har du hittat något MPT1327 att lyssna på, så är det bara köra :-) ?

tyvärr det har jag inte. Har inte kommit in i denna världen så mycket hehe
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down