Scanner.nu Homepage
Forum Home Forum Home > Scanner.nu > Säljtorg
  New Posts New Posts RSS Feed - Ericsson C52 Aurora
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Välkommen till vårt nya forum! Vi kommer att ha själva forumsystemet på engelska i fortsättningen för att underlätta kommande uppdateringar av systemet. Alla inlägg och användare finns kvar precis som tidigare. Vi kommer spara ned de övriga sidorna från den gamla sidan och lägga den i ett arkiv.

Ericsson C52 Aurora

Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Certifierad
Certifierad

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Cybermolle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Maj-2010 at 15:54

Tjabba!

Radion är såld, står det med stor röda bokstäver! Efter det borde tråden vara av karaktären "Case closed".

Yupi fortsätter dock tråden med att skriva: "Att själv spamma sin egen säljtråd genom att först skriva att "radion finns kvar så länge annonsen finns kvar" för en tid senare skriva att "påminnelse radion finns kvar" skapar bara onödig irritation. Jo, faktiskt. Och det är, tro det eller ej, vår uppgift att påpeka sådana saker".

Yupi. Du har kanske inte förstått att det finns medlemar här på forumet som inte är innne så ofta. Och då är det helt i sin ordning att men "lyfter" upp sin annons. För att man kanske vill ha radion såld, av någon annledning, så fort som möjligt!

Att du sedan är inne och raderar, och i viss mån ändrar i inlägg, tangerar väldigt mycket vad som inom rättsväsendet kallas för CENSUR! Frågan har diskuterats förut här på forumet!

Detta inlägget ska INTE ses som ett påhopp på dig, från mig. Utan jag ger bara mitt uttryck för vad många tycker och tänker, här på forumet!

Vidare kommentarer i ärendet annses som överflödiga! 
Tack för ordet!

Det inte djävulen förmår, klarar kvinnan!
Back to Top
mrmac73 View Drop Down
Certifierad
Certifierad

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mrmac73 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Maj-2010 at 16:24
Originally posted by Cybermolle Cybermolle wrote:

Radion är såld, står det med stor röda bokstäver! Efter det borde tråden vara av karaktären "Case closed".

Yupi fortsätter dock tråden med att skriva: "Att själv spamma

Läs datum på inläggen så inser du kanske att så inte var fallet. Däremot skall en viss patrik814 in och gnälla enbart om moderatorn, vilket har sina historiska orsaker som vi alla känner till. Hans inlägg har ingenting alls med tråden att göra och så startar tjafset igen, vilket väl var meningen.

Originally posted by Cybermolle Cybermolle wrote:

Vidare kommentarer i ärendet annses som överflödiga!

Skojar du eller? Du skall få skriva vad du tycker (vilket dessutom var dåligt underbyggt), men andras kommentarer är överflödiga? Tjenare....

I sakfrågan kan sägas att mnlink gott kan lära sig att låta bli att posta 3-4 inlägg om samma sak, med information som hör hemma i det urspungliga inlägget. Det finns en ÄNDRA-knapp av en anledning! Detta är inte en engångsgrej utan ett återkommande drag i hans inlägg, ofta dessutom helt oläsliga sådana.

Att påpeka detta är inget som behöver ursäktas, även om jag tycker att Yupi kunde låta bli att kommentera ett visst alternativt forum. Moderera det som skrivs här, och ge fullkomligt f-n i vad dessa herrar hittar på i övrigt. Lugnast så.

/MrMac

Edited by mrmac73
Fler burkar än vad som ryms i signaturen...
Back to Top
Christer5 View Drop Down
Entusiast
Entusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Christer5 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Maj-2010 at 17:43

Det var väldigt vad detta drog upp en en del svar och åsikter detta verkar vara en känslig fråga.

Verkar vara dålig stil att inte be om ursäkt för grinigt uppträdane men detta får jag ju inte skriva då det verkar bara vara vissa som får ha en åsikt.

Det borde finnas utrymme för olika synpunkter även i detta Forum.

Back to Top
Aktiv View Drop Down
Ny medlem
Ny medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Aktiv Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Maj-2010 at 18:14
Tyker ni e dumma mot andra varför gör han som e chefen sånna grajor mot andra man kan väl kicka han för jag tycker inte man ska vara så cp mot andra när man e chef
Back to Top
Christer5 View Drop Down
Entusiast
Entusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Christer5 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Maj-2010 at 18:16

Originally posted by Aktiv Aktiv wrote:

Tyker ni e dumma mot andra varför gör han som e chefen sånna grajor mot andra man kan väl kicka han för jag tycker inte man ska vara så cp mot andra när man e chef

Nu är du helt fel ute här skall inte ens nämnas att någon skall kickas i vårt fina Forum !!!!

Back to Top
stjärnfall View Drop Down
Entusiast
Entusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote stjärnfall Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Maj-2010 at 21:07

Originally posted by Aktiv Aktiv wrote:

hallå vilken planet kommer du i från, admin har väl rätt att säga vad han vill i princip. hehe

callsign, 81910m

Back to Top
91:an Karlsson View Drop Down
Medlem
Medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote 91:an Karlsson Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14-Oktober-2017 at 22:43
Hej é radion kvar? ☺️💪
Back to Top
Tomas View Drop Down
Entusiast
Entusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Tomas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-Oktober-2017 at 09:40
Frän inlägg nr 8 på första sidan:

"Posted: 30-April-2010 at 17:48
SÅLD"

Jag tror inte att den är kvar.

73 de SM6XQY JO57TR
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down