Scanner.nu Homepage
Forum Home Forum Home > Scanner.nu > Säljtorg
  New Posts New Posts RSS Feed - Ericsson C52 Aurora
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Välkommen till vårt nya forum! Vi kommer att ha själva forumsystemet på engelska i fortsättningen för att underlätta kommande uppdateringar av systemet. Alla inlägg och användare finns kvar precis som tidigare. Vi kommer spara ned de övriga sidorna från den gamla sidan och lägga den i ett arkiv.

Ericsson C52 Aurora

Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Entusiast
Entusiast

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mnlink Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Ericsson C52 Aurora
    Posted: 05-Februari-2010 at 17:56

Proffs komradio, polisradio

Säljes komlett komradio av typen Ericsson C52 Aurora
* Åkerikanaler riks 1 och 2
* Vägverkets direkt och reläkanaler
* Polis och räddningstjänst som lyssning, S70
Kan lägga in dina egna CCIR id anrop
Är mycket fin, gröna knappar på dislayen.

PRIS 8500:- PRUTAD OCH KLAR

SVAR VIA PM RESPEKTERA SÄLJANNONS

Edited by mnlink
Back to Top
mnlink View Drop Down
Entusiast
Entusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mnlink Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Mars-2010 at 10:55
SÄLJES UTAN MONOFON TRASIG

priset idag 6900:-
Back to Top
mnlink View Drop Down
Entusiast
Entusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mnlink Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-April-2010 at 16:28

påmminelse radion finns kvar

Back to Top
RadioFreeSweden View Drop Down
Stamgäst
Stamgäst

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote RadioFreeSweden Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-April-2010 at 21:25
Är det radion som är trasig eller Mikrofonen ?
Ericsson C602,C605,C702,C705
Ericsson P502,P505
Storno 6000 S70
Motorola GP300
Motorola GM380
Motorola GP380
Motorola GP320
Motorola GP340 x 2
Motorola GM950 N3
Back to Top
mnlink View Drop Down
Entusiast
Entusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mnlink Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-April-2010 at 21:57

mic saknas hellt

radion fungerar perfekt

/Mnlink

Edited by mnlink
Back to Top
yupiteru View Drop Down
Administratör
Administratör

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote yupiteru Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-April-2010 at 22:36
jag kanske kan verka gnällig, men snälla nmlink. I ett inlägg skriver du att "Radion finns kvar så länge annonsen finns kvar"

I det läget är ganska onödigt att posta (ännu) ett inlägg med en påminnelse om att radion finns kvar! Det retar om än inte hela forumet så åtminstone mig. Och klarar du inte av att följa normal vettig kultur för säljtrådar kan du låta bli att sälja dina ej kompletta auroror här och hålla dig till Otto-funks forum!
"Kunskap - det är det vi har kvar när vi glömt det vi lärt oss"

www.linslusfoto.se
Back to Top
mnlink View Drop Down
Entusiast
Entusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mnlink Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-April-2010 at 22:47

vad du har mot andra behöver du ej avreagera på mej det tar jag som ett personligt påhopp

är det något du vill prata med mej så kan du komma med ett PM

mvh

/Mnlink

Back to Top
mnlink View Drop Down
Entusiast
Entusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mnlink Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-April-2010 at 17:48
SÅLD
Back to Top
patrik814 View Drop Down
Entusiast
Entusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote patrik814 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-April-2010 at 22:05

Originally posted by Yupiteru Yupiteru wrote:

jag kanske kan verka gnällig, men snälla nmlink. I ett inlägg skriver du att "Radion finns kvar så länge annonsen finns kvar"

I det läget är ganska onödigt att posta (ännu) ett inlägg med en påminnelse om att radion finns kvar! Det retar om än inte hela forumet så åtminstone mig. Och klarar du inte av att följa normal vettig kultur för säljtrådar kan du låta bli att sälja dina ej kompletta auroror här och hålla dig till Otto-funks forum!

Jag kan inte fatta hur ni andra ville ha tillbaka denna Yupiteru som admin??? N„r till och med sj„lvaste admin går ifrån netiketten och g”r personliga påhopp på folk som inte har gjort något mer „n att påminna om att sin radio finns kvar till salu och med det flytta upp sin annons. Admin „r ju inte b„ttre sj„lv. men han lyckas inte s„lja sin radio f”r det.Du får ta detta hur du vill och g”ra vad du vill med detta inl„gg, antagligen blir det raderat men det g”r inget f”r jag går n„stan aldrig  in h„r på denna lekstuga l„ngre. Om ni andra vill ha ett forum som „ven fungerar nattetid så finns Raderad ist„llet. 

Edited by Yupiteru
callsign:SA7AXO D-Star Repeater ansvarig SK7RNQ C 145.5875+4st repeatrar till
Back to Top
yupiteru View Drop Down
Administratör
Administratör

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote yupiteru Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-April-2010 at 22:28
Nä jag sänker mig inte till er lekstugenivå och raderar inlägg hur som helst. Däremot plockar jag bort länken till ditt forum (som ni startade i ren protest när ni blev sparkade från Sveriges största forum för scanner och radio - det här!

Vår uppgift som moderatorer är att styra upp forumet när enskilda medlemmar har otur med tankeverksamheten, att hjälpa till och se till att det hålls något sånär sansad ton.

Att med det i ryggen be en medlem att tänka sig för, kanske ge honom en infallsvinkel han inte ens tänkt på, tycker i alla fall inte jag är fel. Och definitivt inget personligt påhopp!

Att själv spamma sin egen säljtråd genom att först skriva att "radion finns kvar så länge annonsen finns kvar" för en tid senare skriva att "påminnelse radion finns kvar" skapar bara onödig irritation. Jo, faktiskt. Och det är, tro det eller ej, vår uppgift att påpeka sådana saker

Ha det så bra på ditt eget forum Patrik!

Hälsningar

Björn Hansson
Admin Scanner.nu
"Kunskap - det är det vi har kvar när vi glömt det vi lärt oss"

www.linslusfoto.se
Back to Top
hinken View Drop Down
Certifierad
Certifierad

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hinken Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-April-2010 at 22:33
Alltså varför håller ni inte er till erat "nya fina forum"?

Yup är underbar, han raderar aldrig inlägg om det inte skulle vara väldigt olämpligt, men DU och dina s.k kompisar var duktiga på att radera inlägg å trådar när ni stökade till här.

Edited by hinken
Back to Top
stjärnfall View Drop Down
Entusiast
Entusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote stjärnfall Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-April-2010 at 22:44

stå på dej yup, du har en bra koll på läget här tycker jag.  och något jag inte förstår är vadför är man på ett forum som man inte gillar dess ledare eller admin?.  själv har jag alldrig varit på det andra nystartade forumet, då på grund av dess admin där.  jag är rak i ryggen och håller mig på en plats.  dvs scanner.nu

och in i det sista ska naturligtvis, denna patrik ha i sin signatur reklam för sitt nya forum.  går säket att radera det?.

Edited by stjärnfall
callsign, 81910m

Back to Top
Christer5 View Drop Down
Entusiast
Entusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Christer5 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Maj-2010 at 19:00

Originally posted by Yupiteru Yupiteru wrote:

Yupiteru nu är du ju nästan som det andra hemska forumet.

Tycker nästan att det är på sin plats och be om ursäkt för grinigt inlägg.

Back to Top
stjärnfall View Drop Down
Entusiast
Entusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote stjärnfall Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Maj-2010 at 19:42

Tycker nästan att det är på sin plats och be om ursäkt för grinigt inlägg.

skrev christer5

-----------------------------------------------------------------------------------

be om ursäkt för vadå????, det behövs ingen ursäkt vad e det för trams.

Edited by stjärnfall
callsign, 81910m

Back to Top
Trut View Drop Down
Certifierad
Certifierad

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Trut Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Maj-2010 at 20:57

Tycker inte jag heller!

Är ju sant det som står.

Steve

Mycket har man. Det man inte har köper man. Eller bygger som någon sa.
-----------------------------------------------------------------------
www.polis-radio.se
Back to Top
Christer5 View Drop Down
Entusiast
Entusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Christer5 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Maj-2010 at 12:48
Jo det är trams,administratör borde visa lite stötte empati och inte vara den som klagar i onödan,kanske en dålig dag ? 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down