Scanner.nu Homepage
Forum Home Forum Home > Scanner.nu > Allmänt scannerforum
  New Posts New Posts RSS Feed - Dsdplus
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Välkommen till vårt nya forum! Vi kommer att ha själva forumsystemet på engelska i fortsättningen för att underlätta kommande uppdateringar av systemet. Alla inlägg och användare finns kvar precis som tidigare. Vi kommer spara ned de övriga sidorna från den gamla sidan och lägga den i ett arkiv.

Dsdplus

Post Reply Post Reply
Author
Stamgäst
Stamgäst

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Odin Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Dsdplus
    Posted: 06-Mars-2019 at 15:53
Någon som vet var man ladda hem dsd+ fastlane versionen? Skulle behöva decoda lite d-star och den vanliga dsd+ ger inget stöd för tal över d-star vad jag vet?
Back to Top
Dr Doktor View Drop Down
Certifierad
Certifierad

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dr Doktor Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Mars-2019 at 17:27
Ja, det är inget ljud i vanliga dsd+ i d-star. Men jag har inte sett att någon delar med sig, eller att det finns en testversion, av fastlane.
Man måste betala för att få sig en login för att hämta fastlane versionen.

www.dsdplus.com

/DD
Back to Top
Odin View Drop Down
Stamgäst
Stamgäst

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Odin Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Mars-2019 at 17:54
Nä dom som väl har fastlane versionen håller nog hårt i den för jag har inte heller sett den nånstans där man kan ta hem den
Back to Top
Agentumsilwer View Drop Down
Medlem
Medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Agentumsilwer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Mars-2019 at 17:58
Så nån har knäckt Icoms system för att lyssna på?

Sägs att det är rätt gammalt och inte låter så värst, men visst nyfiken är man ju på den och Yeasus system som också finns på repeatrar här.

Men man ska ju köpa deras grejor för att få dem, lite fpnigt att inte ens tillåta avlyssning då man ändå inte kan logga in utan giltig signal, så man kan ju inte säga nåt.
Back to Top
Odin View Drop Down
Stamgäst
Stamgäst

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Odin Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Mars-2019 at 18:11
Nej men man kan väl lyssna av det med dsd+ i sdrsharp vad jag vet.. Måste bara hitta betalversionen
Back to Top
Agentumsilwer View Drop Down
Medlem
Medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Agentumsilwer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Mars-2019 at 18:14
Betalversionen av sdr sharp?

Dsd+ har jag aldrig provat tyvärr.
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down