Scanner.nu Homepage
Forum Home Forum Home > Scanner.nu > Köptorg
  New Posts New Posts RSS Feed - C700
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Välkommen till vårt nya forum! Vi kommer att ha själva forumsystemet på engelska i fortsättningen för att underlätta kommande uppdateringar av systemet. Alla inlägg och användare finns kvar precis som tidigare. Vi kommer spara ned de övriga sidorna från den gamla sidan och lägga den i ett arkiv.

C700

Post Reply Post Reply
Author
Certifierad
Certifierad

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PeterK Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: C700
    Posted: 29-Maj-2019 at 20:49
Söker manöverpanel och komplett mic med hållare till Ericsson C700
Tanken är att få in en C702 med 69MHz som jag har liggandes i arbetsbilen men hittar ej manöverpanelen och mikrofonen till den :( Kan nog ha gett bort dom vid något tillfälle eller liknande men nu är det läge att komma igång igen.
Back to Top
Agentumsilwer View Drop Down
Entusiast
Entusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Agentumsilwer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29-Maj-2019 at 21:44
Ger de 25w?

Det enda roliga jag upptäkt med 69Mhz, ok mindre antenner än tex 27mhz, jag har aldrig hört nåt på de kanalerna dock, har ingen bra antenn för det iofs, men tycks öht inte användas i mitt närimråde, af om de kör vertikala antenner, men det antar jag om mobila stationer är inblandade.
Back to Top
PeterK View Drop Down
Certifierad
Certifierad

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PeterK Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-Maj-2019 at 13:47
Runt 20-25w har dom jag programmerat upp legat på.
Har inte fått upp antennen hemma ännu men det kommer vilket århundrade som helst :) Tänkte få in C702án i arbetsbilen som jag drattar runt i om dagarna i Uppsala-Roslagen-Norrort med så har jag lite pejl om det är någon trafik på kanalerna.
Torsdagkvällar är det ring på ch 8 i Stockholm som jag hör från bilen med Kinesburken men når inte fram till dom på TX
Back to Top
PeterK View Drop Down
Certifierad
Certifierad

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PeterK Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-Juni-2019 at 19:05
Ingen som har en mic i gömmorna ? Manöverpanelen hittade jag igen och lånat mig en mic nu men vill ju inte slita på låneprylar så hoppas hitta en jag kan köpa inom kort.
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down