Scanner.nu Homepage
Forum Home Forum Home > Scanner.nu > Frekvenser
  New Posts New Posts RSS Feed - 126.525MHz ?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Välkommen till vårt nya forum! Vi kommer att ha själva forumsystemet på engelska i fortsättningen för att underlätta kommande uppdateringar av systemet. Alla inlägg och användare finns kvar precis som tidigare. Vi kommer spara ned de övriga sidorna från den gamla sidan och lägga den i ett arkiv.

126.525MHz ?

Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Entusiast
Entusiast

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Agentumsilwer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-December-2019 at 17:36
Det där har hänt utomlands, nån hyrde ett mindre privatplan och flög rakt in i kåken där frugan avslöjad i vänsterprassel och splitterad familj fanns.

Mins inte om fler än han dog, tror de misstänkte nåt och polisen tyckte de skulle lämna huset.

Men det här var då endast självmord förstår jag, drastiskt.

Tror inte TS blir arg.

Edited by Agentumsilwer - 01-December-2019 at 17:39
Back to Top
Odin View Drop Down
Entusiast
Entusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Odin Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-December-2019 at 17:52
Men jag undrar om han inte siktade på sitt hus ändå det var lördag chansen att frugan var hemma är stor. Och det var ett trähus (var där och kollade igår) hela skiten hade brunnit ner direkt iom bränslet.
Finns gott om fält menar jag om han nu bara skulle ta livet av sig..
Back to Top
Agentumsilwer View Drop Down
Entusiast
Entusiast

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Agentumsilwer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-December-2019 at 19:17
Jo, det var min första tanke, men jag tänkte att det var för extremt även om en liknande sak har hänt förr.

Du har nog rätt, det hade varit lätt att vara krascha in i en skog eller nåt.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down